whorepest

tisdag, januari 04, 2005

Larm

09:00 kaos

Larmet har gått igång. Inbrottslarmet. Mitt huvud går i bitar.
Jag börjar ångra alla öl jag drack under gårdagen.

11:50
Köper tågbiljett till malmö. Kryssar för alla rutor att jag har kollat igenom min beställning och att jag accepterar att det inte går att göra återköp på biljetten.
Bekräftar köpet.
Kollar biljetten. Avresan är på fel dag. Sa jag att jag har haft en dålig dag?
Ringer kundtjänst, bara telefonsvarare som tycker att jag ska trycka runt mig för att komma till rätt ställe. Det gick inget bra. Efter tio minuter får jag tag på en levande människa, gråter nästan av lättnad. Men det var fel person. Han kopplar mig vidare. Varpå jag blir bortkopplad. Då grät jag, men inte av lättnad.
Gör om allt och får tag på en människa som gör ett undantag och köper tillbaks min biljett och låter mig boka en ny till rätt dag.

Jag älskar Theres på SJs kundservice.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida