whorepest

onsdag, oktober 10, 2007

ARSONIST and NON PHIXION

nån dag igen ska jag skriva ett blogginlägg som faktiskt handlar om någonting istället för att bara vara mina youtubefavoriter, men för tillfället sysslar jag bara med att jobba, vilket inte är så kul att skriva om (förutom vårt nya mobboffer på jobbet, "Bögis" som han kallas, en frikyrklig typ med för lite pondus för att man ska kunna ta den klena fan på allvar, men det blir sen(när han inte längre är kvar)), eller så gör jag antingen olagliga eller omoraliska saker som jag inte riktigt känner för att blogga om.
Jag funderade ett tag på att skriva om senaste hockeyupploppet, men jag var allt för bakfull för att kunna fokusera tankarna och när väl texten var klar var det lite väl sent för att vara kul plus att det vart så mycket efterhandsinformation om vad det eg var som hände så det sket sig ändå.
spännande värre.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida