whorepest

onsdag, januari 05, 2005

Vem är vem?

Tobbe: Antagligen min bästa vän. Den enda jag känner som jag kan prata i telefon med i ett par timmar. Dessutom den enda som jag vet som jag kan ha i telefon utan att vi behöver prata med varandra på tio minuter utan att det känns konstigt. Han har jag dessutom känt längst av alla mina vänner som jag umgås med. Händig som få, han har bygt en hel villa med saker han hittat i olika sopcontainrar.

Björn: Den enda av mina vänner som hsb är lika bra vän med som jag är. Casualkille som utan att skämmas köper en jacka för sex papp. Jobbar med att smälta järn. Tatuerad som få, den han är mest nöjd med är aik-loggan på bröstkorgen.

Bror: Min bror, den fete medelålders blandnarkomanen som är tillsammans med en sjuttonårig kines. Hans favorittatuering är en ukulele med ett par måsvingar och en murgröna som klättrar upp för halsen . Den ser än värre ut än vad det låter. Bor i malmö för att det är så nära till christiania. När han inte sköter om sin narkotikasamling så sköter han om sina hockeybilder.
Den drivande kraften bakom förra årets grindsuccéband Kamphundar överallt.

Stefan: Han jag umgås mest med, inte bara på grund av att vi jobbar på samma ställe. Har en aik-logga gaddad på armen. Björn och Stefan är typ samma lika. Man hittar dom liggandes kalaspackade på norra stå varje gång AIK spelar hemma. Han är dessutom stockholms populäraste kille; varenda gång man visar sig utomhs med honom så möter han på folk han känner, går man på klubb kan man lika gärna gå ensam, man ser honom bara ett par minuter, sen springer han runt och skakar hand med röset. Bra musiksmak.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida