whorepest

fredag, februari 18, 2005

Grodan och den rakade killen

Igår ringde stefan hem till mig klockan halv elva, jag vet inte riktigt vad det var han ville förutom att meddela att han och grodan hade kommit på ett nytt namn åt mig. Men det var mest tyson-grodan som lät i bakgrunden, han fnittrade som en liten flicka och vrålade. Jag rekommenderade Stefan att han borde tänka på hemgång, men nejdå, han var pepp och skulle minnsan vara på jobbet innan mig.
Klockan tjugo i ett fick jag ett sms som meddelade att de satt i en taxi och var på väg till Riche. Fem i nio kom han insläpandes på jobbet och kraschar vår näst högste chefs genomgång inför vår nya sammanslagning.
Dessutom har Stefan rakat sig, han ser ut som en hård kille. Jag har tyvärr ingen nytagen bild på honom, men det här var rätt likt:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida