whorepest

torsdag, februari 10, 2005

Bööögarna

I söndags, när vi var klara med flytten och jag hade ställt ordning mitt rum så åkte jag och björn och storhandlade på Willys. Det är inmponerande att man kan handla för nästan fyra hundra kronor och bara få mat för två dagar. Vi är inte bra på att storhandla.
Dessutom blev det lite småjobbig stämning i affären, folk viskade bakom ryggen på oss och pekade när vi gick förbi.
I affären var det förutom vi tätpackat med moderater från Tullinge iklädda oljerockar och loafers och obesa ensamstående sjubarnsmammor. Där kommer jag och björn, två sockersöta renrakade tjugo-nånting-pojkar intrippandes och handlar tofu, tartex och lingonlimpa. Jag iklädd min tajta blåmellerade tigerjacka och mina läderchaps, björn nertråcklad i ett par tajta jeans och burberryskjortan med tre knappar uppknäppta. Vi hade lika gärna kunna ha fyllt vagnen med vaselin, kondomer och apelsinsylt och grovhånglat i köttdisken.
Nästa gång vi åker dit ska vi ta med oss hans flickvän.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida