whorepest

torsdag, januari 13, 2005

Buss

Självklart kom jag inte fram på telefonen till SJ. Dessutom som ni alla antagligen vet så börjar tågen att gå först i helgen som tidigast. Jag åkte swebus. Det tog fyra dagar, jag låg medvetslös mesta delen av resan. Kändes det som. Varje gång jag vaknade så hade den obesa suggan på stolen tvärs över gången varit och krämat och försökte tränga in sin förstora kropp i sätet igen och enklaste sättet att göra det var tydligen att parkera sin svaveldoftande röf i mitt ansikte. Bredvid mig satt Agda-Lena som skrev på sin novel och hade sin armbåge i ansiktet på mig. Agda-Lenas främsta egenskap är att hon inte har några läppar och att hennes tänder ser ut som björkar på tundran, dvs glesa och misshandlade. Dessutom log hon mot mig hela tiden, eller om hon försökte hota mig med tänderna, jag vågade inte riktigt fundera så mycket över det just då och så här i efterhand så är jag mest glad att jag överlevde resan. Dessutom har jag inte fått in mina stash från SJ för den första biljetten jag lämnade tillbak, jag tror att jag måste ringa Theres på sj snart igen. Inte blev det bättre av att den biljetten jag lämnade tillbaks i måndags redan har blivit återköpt och insatt på kontot igen.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida