whorepest

onsdag, januari 05, 2005

Åh jävlar, vad är klockan.. var är klockan?

jaja, säga vad man säga vill om den här dagen, men den slutade bra iaf.
Fast, den är nog inte ens slut än.

Jag sitter i malmoe med bror och hans (tyvärr) ohängda polare.
De berättade om sin sista resa till chris, o tro mig, det var inte den senaste, det var den sista.
Henkes efterfest slutade på IKEA när hans mamma frågade om han inte borde skaffa glasögon, eftersom att han kisar så mycket, men som tur är (??) så är han redan närsynt.
min bror drog en bobofreestyle nyss om ni är intresserade: "skägget du är katten för mig//du äter torsk och sej".
Dessutom krossar jag inte helt oväntat i nhl 2005.
Nån dagen snart ska jag dessutom ta mig tid att förklara om mitt nhl 2005-missbruk.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida