whorepest

söndag, januari 09, 2005

Långhelg

skitpisskukorkan. Nu har SJ tällt in alla avgångar hem, går först i morgon, som tidigast iaf. Så det blir ytterligare en natt i Malmö. Kinesen bad mig om ursäkt och sa att jag måste ha missuppfattat henne, hon har inte alls varit grinig. Sen satt hon igång och städade hela lägenheten.
Jaja.
Nu ska jag försöka att boka om min biljett per telefonen, jag misstänker att det kommer att gå så där halvbra och att vissa förtäckta hot kommer att yppas. Men mer om det när jag väl har ringt, huset har råkat bli ockuperat av nån slags ungdomsgård och telefonen är så klart upptagen av kinesens syster, jag antar att det är något som är betydligt viktigare än att lyckas boka om sin tågbiljett till ett något så när okej avgång som avhandlas, så jag ska nog itne störa antar jag.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida