whorepest

fredag, oktober 21, 2005

GRRRRRRRRRRROOOOODAN

Stefan spelar Prodigy på högsta volym på jobbet och använder lysrören som hemmagjorda stroboskop. Jag försöker förklara för honom att vi inte är ensamma på jobbet, men han lyssnar inte riktigt på det örat.
Nu står han på sitt skrivbord och slår med en banan och en gaffel i luften och vickar på benen. Jag hatar honom och vill slå honom hårt.

I övrigt verkar det som om att det är kilotin som gäller ikväll, jag är inte så fruktansvärt peppad på det, men det går väl över.
Det jobbiga är att jag verkligen itne har några som helst andra planer för kvällen, så antingen blir det att tråka själv i lägenheten eller gå ut och dansa med polarna.

2 kommentarer:

Klockan 2:38 em , Blogger Suzan sa...

Jag vill också ha arbetskamrater som gör dumma saker till bra musik.

 
Klockan 2:38 em , Blogger Suzan sa...

Jag vill också ha arbetskamrater som gör dumma saker till bra musik.

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida