whorepest

fredag, augusti 12, 2005

Nähä

Konserten var såklart utsåld, och jag var som vanligt för sent ute för att köpa biljetter.
Jag är fortfarande sliten sen förra helgens avancerade tvpselstripp i solna.
Dessutom har jag sen dess fått en nytt favoritspel; time splitters 3. Tokrus med automatvapen, jag och Björn sitter bänkade framför min tv tills ögonen värker och skriker åt varandra.
Idag blir det enligt rykten kräftskiva hos sanna, jag antar att det sen vankas utgång, i morgon ska jag till moa, min systerdotter som fyller år, sen misstänker jag att det blir utgången, om det inte blir för hårt idag, i så fall ska jag till tobbe efter det och ladda ner mer spel till boxen. På söndag ska jag, tobbe och björn åka till stallarholmarna (stallarholmen?) och ägna oss åt avancerat abborrfiske. Eller, stallarholmen (arna?) är inte riktigt bokat, men vi ska in någonstans mot mälaren iaf.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida