whorepest

fredag, maj 13, 2005

Partyt

Onsdagen blev betydligt hårdare än förra babasonic.
Planen var hemgång vid halv tolv.
Jag gick klockan två.
Den enda anledningen att jag vet att jag hade gått då var att jag hade ett uppringt nummer klockan två, och det samtalet kom jag ihåg att jag ringde liggandes i buskarna på kyrkogården vid mariatorget. Till den vackra damen från förra fredagen. Jag minns inget av samtalet förutom att jag pratade på hennes telefonsvarare och jag känner på mig att hon inte kommer att ringa upp.
Så jävla pinsamt jävla dåligt.
Men jag fick hångel på baba, det är alltid något att trösta sig med.
Dessutom var flickstackarn sjutton till råga på allt. Steff klagade på att det var i yngsta laget medan jag gärna hade sett att hon var ytterligare något år yngre. Eller, ja, det var bara den ena som var sjutton, jag hånglade med hennes artonåriga kompis samtidigt.
Fan, tillsammans var de sex år äldre än mig och vägde nästan lika mycket som mig.

Ikväll blir det DeBaser, planen är att dricka cola och sitta och ta det lugnt.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida