whorepest

söndag, maj 15, 2005

Fuck A Five

Förra vicenumret gav en del handfasta råd.
Utan att ha hånglat ett dugg under gårdagen så har jag numret till en femma i fickan idag.
Fördelen med flickor som inte är tiopoängare är uppenbara, man kan vara sitt vanliga avslappnade trevliga jag.
fast jag var nog inte trevlig igår, jag var mer roli, om jag får säga det själv, vilket jag antar att jag både får och måste efter som att ingen annan kommer att säga det.
Eller, jo, björn höll på att kissa på sig igår.
fan, gårdagen får fyra svartsminkade mansoniter av fem möjliga när jag tänker efter.
fast de spelade bara två mansonlåtar, ja, på stället.
jag funderar nästan på att ringa flickan från igår, får se under dagen antar jag.

Idag står det mycket på schemat, baltutlämningen på etnografiska och antony and the johnsons på södra. därmellan har jag inget bestämt men statistiskt sett så kommer dagen att tillbringas i nytan och på chutney.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida