whorepest

torsdag, maj 26, 2005

Payday

Hej.
Idag är det löning.
Jag ska spendera pengar på hultsfredsbiljett, roskildebiljett och en iPod, plus att jag har räkningar att betala.
Jag ligger redan 800 spänn minus.
En liten del av mig försöker förklara att jag kanske inte ska köpa festivalbiljetter för tre tusen spänn i så fall, men det är en ytterst tråkig del av mig som faktiskt inte har så mycket att säga till om.

Igår fick jag åter igen bevisat för mig att Grodan Boll, det är jag. Jag satt i en stol utanför t-centralen och sov från klockan tre till fyra, eller, ja, igår o igår, det var rent principellt idag.
Eller, jag sov egentligen inte, jag satt och lyssnade på nya nin-skivan och beundrade utsikten, vilket bestod av en trädkrona och diverse löst folk som gick förbi.
Innan dess hade jag vart på Baba, precis som vanligt på onsdagar.
Det är åh så skönt att ha semester när man är bakfull.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida