whorepest

tisdag, maj 23, 2006

jag hatar henne

Okej, jag har träffat en flicka som jag är seriöst intresserad av. Nackdelen ...eehhh, nackdelarna i plural menar jag så klart är:
Jag har inte sett henne på två veckor.
Hon mobbar mig för hur jag pratar.
Hon åker till sin pojkvän hela tiden.
Vi kan inte prata med varandra, det blir bara tyst när vi försöker.

Fördelarna:
Hon är bland det mest bedårande jag sett på länge.
Hon är tvivelsutan mer rolig är elak när hon mobbar mig.
Hennes pojkvän har såklart ingen chans mot mig i längden. (Inte för att jag känner honom eller så, men liksom, så länge det inte är min bror så kan han ju inte vara bättre än mig på allt för många punkter.)
Vi är tillräckligt avslappnade med varandra för att ingen av oss ska tycka att det är nödvändigt att pladdra hela tiden.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida