whorepest

måndag, februari 13, 2006

Spielberg vs 2006

Alltså, jag är ledsen Steve, men hela skiten med israeler och palestiner känns allt för nittonhundra för att man ska få något som helst intresse för din nya skitfilm. Dessutom var det väl inte verkligen så smart att dessutom försöka aktualisera en händelse som är, vadå, trettio? år gammal, i en konflikt som är sextio år gammal och som alla tröttnade på redan förra årtusendet?
Jag har verkligen brytt mig om palestinakonflikten, (precis som ganska många andra), men nu har vi verkligen tröttnat på skiten. Inte ens Ariels koma är något som väcker intresse nu för tiden.

Mer saker jag fullständigt struntar i: SSU-miffot som försökte battla fel blattevakt (liksom, snacka om ickehändelse, samma sak händer varje helg på i princip vartenda uteställe i hela stan, hur världsfrånvarande får man vara som politiker?), Irak, Iran, Afghanistan, Södertälje sportklubb, naturkatastrofer.
Dessutom känner jag hur jag börjar tappa intresset för Foppas ömmande ljumskar.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida