whorepest

tisdag, januari 17, 2006

Där bara kom han och kom och bomba kalaset

Precis samma dag som parran tog slut och mitt nya lugna fina liv skulle ta sin början stapplar bror in och bombar nollåttakalaset i min jävla förort.
Det var rätt lugnt och spexigt att ha bror i sveriges framstjärt, att ha han i inte bara samma förort utan dessutom i samma lägenhet är spexigt men inte lugnt. Vi fortsätter på samma inslagna väg med taxiresor från Kvarnen vid halv tre på tisdagkvällar/onsdagmornar och bokade vipbord som enda vita människorna på latinoklubb för att fira att folk som har stukat under för lagens långa arm i fotspåret på mitt och Steffos vilda leverne äntligen har blivit fria.

Jag måste ha lugn och ro, som jag ser det nu är det lugnast jag kan göra söka FN-tjänst och åka till Liberia bland horserökande trettonåriga inbördeskrigsdrabbade barnasoldater.

Men nu har jag inte druckit sprit sen i lördags och jag har inga planer på att göra det ikväll heller, och det är redan tisdag. Första planerade grodträff är vampire lounge på torsdag och en lugn kväll med Björn på Bröderna Olsson/Medusa/Kontrast/Skeppet på fredag.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida