whorepest

söndag, september 24, 2006

Hemmafest

Eller så överdrivet festligt var det kanske inte, men efter som att det var besök hemma hos mig och det dracks alkohol så tror jag att det per automatik kategoriseras som hemmafest.
Lördagen var en obskyr plöjning av tvserier, först hemma hos mig, tobbe, bror o sanna + citrusbål med chilifrukter och de senaste fem avsnitten av prisonbrake på tv, efterfesten, när alla andra hade gått hem eller gått på krogen bestod i att åka till rågsved med de tio första avsnitten av Weeds och titta färdigt på dom. Helt plötsligt var klockan kvart i fyra på morgonen och alla avsnitten var avklarad. Paniken var outhärdlig, bestörtningen total och abstinensen omedelbar.

I dag, söndag, tvättat, alla mina strumpor i smutstvätten. Helt sjukt, jag har köpt trettio par strumpor det senaste året, jag har exakt tretton par hemma. Jag är helt övertygad om att bror snor mina strumpor, men han nekar och jag tror att jag hellre köper nya strumpor än att leta genom hans smutstvätt.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida