whorepest

onsdag, januari 31, 2007

5,8 kilo, 8 500 :-

Det här är Tissetassen. Jag älskar honom av hela mitt lilla hjärta.
Här om dagen slutade han att pissa, trevligt iof för mig, men det verkade som att han inte tyckte det. 8 500 spänn kostade det att få honom att börja pissa igen. Nu slutar han inte, jag misstänker att de använde en för hög tjocklek på katetern. Det kan ta en två tre dagar innan det krymper ihop igen. Jag har låst in han i hallen nu. Han har hunnit pissa ner min soffa, min säng och min tvbänk. Jag fick hem han för ett par dagar sedan, och han är fortfarande full av dropp, eller vad fan man säger, helt bisarrt, hans piss, som i vanliga fall luktar som något man kan etsa i koppar med är helt luktlöst. Man får liksom se det lilla glada i det hela.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida