whorepest

måndag, mars 19, 2007

Helg

Vilken skön helg.
Jag var ute, på krogen, och umgicks med vänner! kors i taket.
Plus att jag hade folk hemma i fredags och umgicks. Sen att de kom först när jag o bror skulle gå o sova är väl sånt man får räkna med. Plus att jag har börjat plöja genom Fable, plus att jag hann umgås med min söta flicka. Iof så ville hon itne att jag skulle komma över igår när jag ringde, hon tyckte jag lät för trött (oh fy fan, jag gejmade Fable till fem i söndas morse), men jag tvingade in mig, kom dit vid fem, kvart över åtta sov jag sen länge och hade en ilsk flicka i sängen när jag vaknade i morse. Förlåt pyret? Plus att jag var hemma hos Tobbe.


Men helst av allt hade jag nog suttit inspärrad hemma framför tvn och få koncentrerat mig på fable helt o hållet.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida