whorepest

onsdag, oktober 04, 2006

ät min kaka, det är lugnt, jag har så många ändå

Alltså, folk som säger att man inte båda kan äta kakan och ha den kvar...
Vad är det för fel på er?
Liksom, jag vet inte exakt hur er värld fungerar, och vilka stickor ni har i arslet (eller varför ni inte tar bort dom), men personligen har jag aldrig låtit det hindra mig, jag har nämligen aldrig nånsin känt det som att jag bara har en kaka.
Jag har en så stor jävla påse kakor och det händer oftare att jag tröttnar på smaken än att kakorna tar slut.
Men samtidigt så finns det ju dessutom en hel del miffyn där ute som tror att de ångrar att de åt upp sin kaka för att de inte har någon kvar nu, när de i själva verket aldrig någonsin har haft en kaka. Vakna upp och känn kaffedoften. Verkligen, gör det, skynda, för jag tror att det är din kaka som någon doppar i kaffet.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida