whorepest

torsdag, oktober 11, 2007

fy fan

oj, varit vaken i två timmar, vart på jobbet i typ en. mår inte bra.
ingen aning om hur jag tog mig hem igår, antar att jag åkte taxi, men jag har verkligen inga minnesbilder av det eller vad det kan ha kostat. men det finns verkligej ingen chans att jag klarade av att lokalisera rätt nattbussar igår (Hahahaaa, rättelse: idag, för bara några timmar sen).
möte med Posten om tio minuter. jag är grodan boll och kan inte ens titta rakt. detta kommer att gå illa.
sljävlar tar två till tre dar innan de vet om de får in mobilen.
angst angst angst som vanligt över att nån har hittat min mobil med alla bidler o meddelanden i.
ganska exakt ett år sen som jag vart av med min förra.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida