whorepest

tisdag, november 06, 2007

Revben

Mitt brutna revben har inte ställt till med så mycket problem de senaste tre veckorna, och vis som jag är på erfarenhet av brutna revben så har jag helt struntat i att uppsöka nån slags vårdinrättning eftersom att det enda de säger är att jag ska ge det fyra till sex veckor så har det gått över.
men fy fittan vad ont det gör nu, tror jag sov en aningen dåligt i söndags, när jag vaknade upp i måndags kunde jag knappt resa mig från sängen, när jag skulle lägga mig igår kom jag knappt ner i sängen, så fort jag anstränger överkroppen strålar det ner ren smärta i knänan som gör att jag hukar mig.

Jag tror att jag borde försöka ta mig in till akuten snart och tigga värktabletter.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida