whorepest

torsdag, oktober 19, 2006

Buss på

Alltså, damn vilka små charmtroll vi hade på besök hemma hos ante igår.monica dök upp med sina två adoptivhundar, två små små små lammliknande saker som var det töntigaste och sötaste jag har sett någonsin, jag tror att jag skulle byta ut smilla mot tissetassen utan att skämmas. helt bedårande.

När goof sent om cider kom hem så störtar (ja, ett hårt ord, i det här fallet kanske man ska säga trippade fortfrotfort med sina små ben) hundarna ut och skäller helt orimligt högt. Det var liksom ingen som helst ledtråd om hur små de var när man hörde skallen. Vilket såklart innebär att för goof så kunde det lika gärna vara två stycken dobbermans i lägenheten. Vilket jag kopplar tämligen snabbt, så jag reser på mig ur soffan och ropar "buss på! buss på! DÖDA DÖDA DÖDA!". Så här i efterhand antar jag att det var rätt bra att goof inte uppfattade mig bland alla skall.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida